Thursday, February 17, 2011

MedCo Bloggers

Salam sejahtera....

Untuk kali nie aku nak memperkenalkan (introducing) beberapa rakan blog aku...diaorang nie tengah-tegah berjinak-jinak dengan blog (walaupun kita tau yang blog nie memang jinak pun...hehehe). Diaorang nie semua rakan kaki blog aku kat opis. Jom tengok...



Dari kiri gambar kat atas tu nama glamournya Duan, seorang kaki blog 'sangkut-sangkut', mempunyai semangat yang berkobar-kobar (silap-silap boleh bakar rumah semangat dia nih!) untuk membangunkan blog (walaupun sangkut-sangkut). Untuk blogging, dia punya satu partner blog yang bernama Mahathir...sori pok, sekdo gambar dlm tok...tunggu next version la...hehehe. Kalo nak tengok blog diaorang nie boleh layan kat sini, http://onereday.blogspot.com/ dan nama blog diaorang nie bernama ONEDAY.

Sebelah Duan tu aku lah...yang korang tengah layan blog aku nie ler...takyah aku nak komen banyak-banyak...korang layan je blog aku nie....

Yang tersenyum lebar (entah apa yang dia pikir time tu...) pulak nama penuhnya Aswandy...nama tak penuh Wandy...bukan Wendy ok! Seorang kaki blog yang ringan-ringan...tapi sekarang dah banyak jugak yang berat-berat info dia bagi...tak tau tang mana beratnya tu...kalo nak tengok berat ke tak berat blog dia, meh layari http://aswandyrosly.blogspot.com/ dan blognya bertajuk...ermmm nama dia jugaklah ASWANDYROSLY.blogspot.com.

Yang last sekali, tak berapa nampak muka sangat, cuma nampak lobang hidung dia aje....namanya Hasmadi...korang boleh call dia Has, atau Madi, atau Hasmadi...pilih mana je korang suka...jangan pangil dia toge udah ler...hehehe. Kaki blog yang rakus dengan info-info sama info baru atau lama, dia sembat aje. Namun pencapaian terbaik ialah seringkali meng'update' blog dia lah...itu pencapaian terbaik dia...blog yang banyak artikel berguna dan terdapat juga info santai....jom terjah blog dia kat http://mykampong-hasdin.blogspot.com/ dan blog dia berjudul Hasdin.blogspot.

MEDCO adalah jenama official bagi kitaorang dalam mana-mana acara dan aktiviti. So, jangan heran la...itu trademark kitaorang ok! Ha, begitulah serba sebanyak info tentang group blogger kitaorang.....harap layan ok.

Bagi sapa-sapa nak free introduce kat blog aku...just sound aku, nanti aku introduce kat dunia maya ini...hehehe. Setakat itu yang aku mampu...adios amigooo....

3 comments:

  1. wow good...editing yang baik heheh. good publisher

    ReplyDelete
  2. cetusan minda ,idea bernas d kreatif, inovatif, di satukan , dan dijadikan satu terjemahan dalam blog. Namun idea tersebut jgn lah menjatuh air muka, telinga, dahu, geruk seseorang.smoga kita tergolong dlm blogger yang berilmu,kreatif dn berguna kpd masyarakat.
    renung-renungkan sahabat ku

    ReplyDelete
  3. asam garam kehidupan...kadang-kadang masin, pahit, pedas, panas, dan kadang-kadang "semun". segala tomahan, teguran, cacian dan guraun membuatkan kita lebih matang dengan cobaan yang sedikit itu...bak kata pepatah "alah bisa tegal biasa", "kalau kali panjang sejengkal, lautan dalam jgn diduga"...jgn patah semangat, hidup musti diteruskan...agik idup, agik ngelaban...!!! mayoh mai....!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...