Friday, March 25, 2011

Sesi Terjah I-City Shah Alam!


Indahnya I-City Shah Alam pada waktu malam, dimandikan cahaya LED yang dianggarkan sebanyak 1 juta unit mengikut data yang diberikan oleh pengurusan di situ. Kebetulan aku dan famili berada di ibu negara untuk bercuti, kesempatan ini kami pergi terjah la kat I-City Shah Alam...kalau tak silap kat seksyen 7 Shah Alam.


Sampai kat situ, kami pun ambiklah gambar banyak-banyak buat kenangan. Kalau dari segi keluasan, agak luas jugak le tempat nie....orang yang datang pun ramai. Opps, sebelum aku lupa, masuk kat sini dikenakan caj sebanyak RM10 setiap 1 bijik kereta (kalau tak silap aku le, aku pun dah lupa...arrrrggghhhh)...yang naik motosikal aku tak tau....parking untuk kereta dan motosikal disediakan.


Selain daripada lampu LED yang cantik dan menawan, I-City jugak menyediakan tempat permainan atau arcade centre untuk budak-budak mahupun bapak budak bermain....selain daripada itu jugak, sapa-sapa yang nak ambik pengalaman untuk bermain salji juga turut disediakan disini...untuk masuk rumah salji akan dikenakan bayaran masuk. Tak ingat berapa diaorang caj sebab aku tak masuk....



Kalau tak silap aku, lampu-lampu kat I-City nie dibuka bermula jam 6 petang sehingga 3 pagi. So, sapa-sapa yang belum datang bolehlah pegi ronda-ronda kat sini.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...