Monday, March 28, 2011

Aku & TV3...

Hah...ini first time aku kena interbiu oleh pihak TV3. Last 2 week, aku kena interbiu oleh wartawan UMNO Online semasa hadir kat program "Mari Bertemu Mari Berhubung" bersama rakan Facebook PM di DUN Negeri Sarawak Lama.



Kali ini pulak, rezeki kat kedai makan Swee Kang Ais Kacang kat Jalan Hj Taha Kuching, tengah layan air "White Lady" selepas sembahyang Jumaat...wartawan Pang Chinn Fei dan jurukamera TV3 pulak tengah buat rakaman untuk program "Sayang Sarawak". So, diaorang pun interbiu la beberapa orang yang tengah makan kat situ termasuklah aku dan kawan aku....tup-tup keluar muka aku je...dah kena edit la tu kot...dah on-air pun semalam segmen tu....

4 comments:

  1. Oooo sempat juak nanga marek.. ada kmk nanga muka ktk keluar TV petang marek...

    ReplyDelete
  2. oh yakah...sempat juak nanggar ...glamer sekejab...

    ReplyDelete
  3. rugi sik ada di sia koo. dpt juak makan cikang dgn singpeee

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...