Friday, March 25, 2011

Mari Berjumpa Mari Berhubung Bersama PM


Saya berasa bertuah kerana diberi kesempatan dan terpilih dalam ramai-ramai rakan facebook dan twitter PM, untuk menghadiri Program Mari Berjumpa Mari Berhubung Bersama Perdana Menteri Malaysia. Hanya 250 orang sahaja yang terpilih untuk program tersebut yang berlangsung di Dewan Undangan Negeri Lama di Kuching, Sarawak pad 19 Mac yang lepas. Program ini memberi peluang kepada rakan online PM untuk beramah mesra secara lebih dekat lagi.



Program yang bermula jam 8.45 pagi dan berakhir kira-kira jam 10 pagi. Oleh kerana PM mempunyai program yang padat pada hari tersebut, hanya 4 soalan sahaja yang dapat diajukan oleh rakan online kepada PM. Selepas program pagi itu, PM terus ke Serian bagi berjumpa dengan kira-kira 6000 rakyat di Serian.



Saya sendiri tidak berkesempatan untuk mengajukan soalan, namun sekiranya berpeluang saya akan bertanyakan tentang kerjaya politik beliau. Bagaimana beliau menguruskan segala tanggapan dan tomahan yang dilemparkan oleh pihak-pihak tertentu bagi memburukkan reputasi beliau.....lebih kurang begitulah soalannya....namun apakan daya, tak sempat & tak cukup masa...walaupun begitu, saya juga telah ditemuramah oleh wartawan online dari laman web UMNO Online!


Apa-apa pun saya berpuas hati dengan program tersebut. Harap-harap ada lagi program sebegini di Kuching atau di Sarawak, di lain kali di lain masa di ain ketika.....

3 comments:

  1. rugi kamek sik ikot jumpa PM tek.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. yakah bro...dah jumpa aweks lawas dgn aweks thai, lalu lupak urg di kuching...hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...